Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Maja - 20 februari 2014 21:58

Hej Maja! 

Jag önskar att jag kunde träffa dig igen. Då skulle jag tala om för dig att ta vara på den här tiden, för den kommer inte igen. Stanna upp och se vad som finns omkring dig. Du kan inte förändra världen, bara dig själv.

Lev i nuet, våga leva. Livet är så kort.

Du tror att du har klurat ut det mesta, men du har bara börjat. Livet är en lång resa, och du lär dig något nytt varje dag. 

Se det positiva i varje ögonblick. Välj bort det som bryter ner, och våga byta väg. Det kommer nya utmaningar hela tiden, så fastna inte i de gamla. 

Ditt liv blir inte enkelt. Men vem har sagt att det ska vara lätt att leva?. De svåra stunderna går över. Varje gång. Jag lovar, det blir bättre. Det blir alltid bättre. 

Så sluta grubbla, följ ditt hjärta! Ditt liv är bara ditt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards