Alla inlägg den 12 november 2011

Av Maja - 12 november 2011 23:03

Har suttit och tittat på film och druckit kvällste. På en lördag kväll. Mycket märkligt, men väldigt skönt. Bytte om från blus och jeans till mjukisbyxor och kröp upp i soffan. Försökte inte ens få tag på någon att umgås med på kvällskvisten.


Månntro om jag hittat balansen nu. Umgås med folk, ha kul och skratta mycket, men tid för lugn och ro och ta hand om bara mig själv emellanåt.


Mitt lördagsgodis var en liten portionspåse (en näve ungefär) naturella nötter och torkad frukt + två rutor mörk choklad. Är mäkta stolt över mig själv, och känner mig fräsch i både själ och mage. Observera att jag inte hyser några stora förväntningar på att detta är något stadigvarande. Fixar jag en vecka är jag riktigt glad! Folk kör vita veckor och månader, så då kör jag godisfria dito. Så får vi se hur jag känner nästa helg. Fortsättning följer...




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards